Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Proza
(2)
Dostępność
nieokreślona
(4)
Placówka
Kłaj
(3)
Szarów
(1)
Autor
Behling Steve
(1)
Bitner Jan
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Majewska Małgorzata (pedagog)
(1)
Piersa Krzysztof (1990- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Powieść polska
(1942)
Powieść amerykańska
(1208)
Kobieta
(879)
Literatura dziecięca polska
(731)
Powieść angielska
(670)
Gry komputerowe
(-)
Rodzina
(516)
Tajemnica
(457)
Literatura młodzieżowa polska
(404)
Miłość
(395)
Powieść polska 20 w.
(379)
Przyjaźń
(376)
Literatura polska
(372)
Literatura młodzieżowa polska 20 w.
(338)
Opowiadanie polskie
(322)
Relacje międzyludzkie
(319)
Powieść francuska
(318)
Poezja polska
(310)
Zabójstwo
(283)
Śledztwo i dochodzenie
(274)
Sekrety rodzinne
(271)
II wojna światowa (1939-1945)
(265)
Powieść niemiecka
(260)
Trudne sytuacje życiowe
(218)
Policjanci
(215)
Powieść rosyjska
(187)
Literatura młodzieżowa angielska
(176)
Osoby zaginione
(171)
Rodzeństwo
(166)
Pamiętniki polskie
(159)
Relacja romantyczna
(156)
Wybory życiowe
(152)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(149)
Małżeństwo
(144)
Dzieci
(143)
Dramat polski
(132)
Nastolatki
(130)
Zwierzęta
(128)
Wojsko
(125)
Wojna 1939-1945 r.
(123)
Uczucia
(118)
Życie codzienne
(117)
Literatura dziecięca polska 21 w.
(114)
Żydzi
(112)
Matki i córki
(109)
Literatura młodzieżowa niemiecka
(98)
Magia
(97)
Uprowadzenie
(94)
Seryjni zabójcy
(91)
Arystokracja
(90)
Boże Narodzenie
(90)
Dziennikarze
(90)
Władcy
(90)
Dziewczęta
(88)
Literatura polska 20 w.
(84)
Literatura dziecięca angielska
(83)
Powieść polska 19 w.
(83)
Opowiadanie amerykańskie
(82)
Poszukiwania zaginionych
(82)
Prywatni detektywi
(80)
Publicystyka polska
(72)
Wsie
(72)
Zemsta
(72)
Przestępczość zorganizowana
(71)
Wakacje
(69)
Ojcowie i córki
(68)
Polacy za granicą
(68)
Powieść amerykańska 21 w.
(67)
Pisarze
(66)
Psy
(63)
Wojna
(63)
Ludzie bogaci
(62)
Podróże
(62)
Ludzie a zwierzęta
(61)
Literatura dziecięca amerykańska
(60)
Powieść hiszpańska
(60)
Opowiadanie dziecięce polskie
(59)
Śmierć
(58)
Literatura młodzieżowa amerykańska 20 w.
(57)
Zdrada
(56)
Powieść szwedzka
(55)
Zabójstwo seryjne
(55)
Dziadkowie i wnuki
(53)
Historia
(53)
Lekarze
(53)
Spadek
(53)
Uczniowie
(53)
Marzenia
(52)
Zakochanie
(52)
Dziecko
(51)
Literatura młodzieżowa polska 21 w.
(51)
Spisek
(51)
Literatura dziecięca francuska
(50)
Opowiadania polskie
(50)
Politycy
(50)
Powieść włoska
(50)
Pisarze polscy
(49)
Dwory
(48)
Krainy i światy fikcyjne
(48)
Literatura młodzieżowa francuska
(48)
Powieść austriacka
(48)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Opowiadania i nowele
(1)
Powieść
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Romans
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Niespodziewany atak. Ninjago / Steve Behling ; przełożył Jan Bitner. - Łódź : Ameet, 2022. - 47, [1] stron : ilustracje kolorowe ; 20 cm.
(Lego Ninjago)
Mistrz Wu nie może się doczekać, by zbadać moce i umiejętności Mistrzów Ognia - Kaia i jego taty Raya, ale niestety ojca i syna bardziej interesuje granie w gry wideo. Co sprawi, że ninja zejdą z kanapy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłaj
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 821.111(73)-93 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki Cz.5/ Katarzyna Droga. - Wydanie II zmienione. - Warszawa : Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria Uczuć / Katarzyna Droga ; 5)
Berta, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata... Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berta kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice. Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Berty i największą niespodzianką jest dla niej samej. Na ile echa przeszłości mogą kształtować przyszłość? Który z tych światów jest prawdziwszy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Szarów
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 821.162.1-3 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziecko na cyfrowym odwyku : jak bez krzyku oderwać dziecko od komputera i smartfona / Małgorzata Majewska. - Wydanie I. - Bielsko-Biała : Dragon, copyright 2022. - 220 , [4] strony : ilustracje ; 22 cm.
Czy masz wrażenie, że twoje dziecko nie odrywa nosa od komputera? A kiedy już to zrobi, nie rozstaje się ze smartfonem? Próbujesz odciągnąć je od ekranu, ale każda próba kończy się awanturą, która i tak niczego nie zmienia? Obawiasz się, że to uzależnienie i chcesz w końcu coś z tym zrobić? Ten poradnik pomoże ci odzyskać kontrolę nad tym, ile czasu twoje dziecko spędza w sieci. Dowiesz się, jak rozmawiać z dzieckiem o zagrożeniach wynikających z przebywania w przestrzeni wirtualnej, tak byście obydwoje byli po tej samej stronie. Odbudujesz z nim kontakt i nauczysz się, jak zachować równowagę pomiędzy czasem online i offline. Autorka podczas 17 lat pracy w cyfrowych mediach poznała od podszewki świat reklamy i mechanizmy działania firm digitalowych. Przeszła drogę cyfrowego odwyku z własną rodziną. Dziś pomaga innym uniknąć pułapek uzależnienia od internetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłaj
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 37.018.1 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komputerowy ćpun 2.0. / Krzysztof Piersa. - Wydanie II uzupełnione. - Warszawa : Muza, 2021. - 374, [10] stron ; 20 cm.
Ponad trzy miliardy ludzi na świecie korzysta z gier komputerowych. Dla jednych to chwilowa odskocznia, rozrywka i sposób na odreagowanie codziennych stresów, dla innych - początek problemów. Gdzie leży granica pomiędzy rozrywką a uzależnieniem? Jakie są konsekwencje nadużycia i co najważniejsze - jak poradzić sobie z tym problemem? Krzysztof Piersa sam był uzależniony od gier i zna je wręcz na wylot. Od sześciu lat jako terapeuta uzależnień przemierza Polskę wzdłuż i wszerz, prowadząc zajęcia profilaktyczne. W zebranym materiale opowiada o wszystkim: sporcie elektronicznym, tysiącach złotych wydawanych na mikrotransakcje, ośmiolatkach zarywających noce przed ekranem, a także niezwykłych możliwościach edukacji za pośrednictwem gier. Bo same gry nie są z gruntu ani dobre, ani złe. Mogą stać się piękną i niezwykłą przygodą, jak również okrutną traumą. Wszystko zależy od samego gracza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłaj
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 159.9-056.83 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej